All Categories
EN

Home>News

Descrizzione di materie prime per raccordi idraulichi - acciaio carboniu

Tempu: 2022-08-13 Visite: 11

L'azzaru di carbone hè una alea di carbone di ferru cù un cuntenutu di carbone chì varieghja da 0.0218% à 2.11%. Hè chjamatu ancu azzaru di carbone. In generale cuntene ancu una piccula quantità di siliciu, manganese, sulfuru, fosforu. U più altu u cuntenutu di carbone in l'azzaru di carbone generale, u più grande a durezza, u più altu a forza, ma u più bassu a plasticità.

Circa u trattamentu termicu di l'azzaru di carbone, avemu bisognu di cunnosce l'infurmazioni seguenti.

I. Scopu di l'esperimentu

1) Capisce u prucessu di trattamentu termicu di basa di l'azzaru di carbone 

2) Studià a relazione trà e cundizioni di rinfrescamentu è e proprietà di l'acciaio

3) Analizà l'influenza di a temperatura di tempra è di tempera nantu à e proprietà di l'acciaio

2. Equipamentu sperimentale è specimens

1) Equipamentu sperimentale: fornu di resistenza di prova di scatula di tippu SX-10M-2.5

2) Specimen: 45 acciai, 30 acciai è azzaru T8

3) Trè specimens di 45 steel after quenching

3. u principiu spirimintali

U trattamentu termale hè un prucessu impurtante di travagliu di metalli per migliurà a prestazione di l'acciaio (prestazioni di serviziu è prestazioni di prucessu). U prucessu di trattamentu termale di l'azzaru hè carattarizatu da u riscaldamentu di l'azzaru à una certa temperatura, tenendu per un certu tempu, è poi rinfriscà à un certu ritmu di rinfrescante. I pruprietà di l'azzaru sò cambiati attraversu stu prucessu.

4. Sperimenta cuntenutu è prucedura

(1) Trattamentu termicu di quenching di l'acciaio

Trattamentu termicu di quenching hè di riscalda l'acciaio di carbonu à AC3 o AC1 sopra à 30-50 ° C, dopu l'insulazione in un mediu di rinfrescante differente per un rinfrescante rapidu (a velocità di rinfrescante hè più grande di a velocità di rinfrescamentu critica), per ottene una struttura martensitica (M). Dopu a spegnimentu, a microstruttura hè martensite è ritenuta austenite.

BRIDE SAE 3000 PSI

1. Determinazione di a temperatura di quenching

Sicondu u materiale, truvate a so temperatura critica AC3 o AC1 in a Tabella 1 è aghjunghje 40 ° C per ottene a so temperatura di riscaldamentu.

Acciaio ipoeutectoide (45, 30):

Température de chauffage = AC3 + 40°C

Acciaio eutectoide (acciaio T10): 

Température de chauffage = AC1 + 40°C

Allora a temperatura di riscaldamentu finali di 30 azzaru = ° C + 40 ° C =

45 temperatura di riscaldamentu azzaru = °C + 40 °C=

45 temperatura di riscaldamentu azzaru = °C + 40 °C=

2. Determinazione di u tempu d'insulation

Parts cù u riscaldamentu di u furnace per ghjunghje à a temperatura di riscaldamentu necessariu, ma ancu per un periudu di preservazione di u calore, per assicurà chì e parti sanu in modu uniforme è cumpletamente ghjunghje à a temperatura necessaria. Ovviamente, u tempu di mantene hè in relazione cù a dimensione è a forma di u pezzu di travagliu.

Misurendu e dimensioni di e parti, riferite à a Tabella 2 per calculà u tempu di mantene di u specimenu.

E dimensioni di e parti sò parti cilindriche cù un diametru di 20 mm, cusì u tempu di mantene l'acciaio 30, 45 è T10 hè: 

3. Selezzione di medium cooling

U cooling hè u prucessu chjave di quenching. Affetta direttamente e proprietà di l'acciaio indurita. A velocità di rinfrescamentu di quenching hè più grande di a rata di rinfrescante criticu per ottene una struttura di martensite super-cooled. À u listessu tempu, u stress internu in u prucessu di cristallizazione deve esse cuntrullatu in u prucessu di rinfrescante per prevene a deformazione è a cracking.

Per assicurà l'effettu di quenching, deve esse sceltu un mediu di rinfrescamentu adattatu è u metudu di rinfrescante. In questu esperimentu, avemu sceltu l'acqua à a temperatura di l'ambienti cum'è u mediu di rinfrescante.

4. Mettite u pezzu di travagliu in u fornu, stabilisce a temperatura di cuntrollu di riscaldamentu di u regulatore di temperatura di u fornu elettricu, è cumincianu à riscalda.

5. Dopu à u furnace righjunghji a temperatura stabilita, principià u tempu di insulation.

6. U pezzu di travagliu hè fora di u fornu è mette rapidamente in l'acqua per rinfriscà.